Opis zajęć

TABATA- to dodatek do treningu. Trwa zaledwie cztery minuty, ale jest tak intensywny, że może zastąpić nawet godzinny trening. Trening Tabata skutecznie pomaga spalić tkankę tłuszczową oraz poprawia wydolność organizmu. Jest tylko jedna zasada: należy ćwiczyć bardzo szybko, nie odpuszczając sobie i nie wydłużając przerw. Trening Tabata rozwija wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową). Ale przede wszystkim to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu. Metoda dr. Tabaty pozwala spalić nawet trzykrotnie więcej tłuszczu w porównaniu do tradycyjnych ćwiczeń aerobowych. Taki efekt uzyskujemy poprzez utrzymujący się po zakończonym treningu podwyższony metabolizm kwasów tłuszczowych. Może to trwać nawet kilkanaście godzin. Dzięki temu tkanka tłuszczowa spalana jest szybciej, mimo że nie wykonujemy już ćwiczeń.

FAT BURNING  Zajęcia aerobowe szczególnie ukierunkowane na optymalne spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia prowadzone są w umiarkowanym tempie, polegają na łączeniu prostych kroków w układ choreograficzny, który przeplatany jest ćwiczeniami wykonywanymi również w tempie aerobowym. Układ choreograficzny powtarzany jest kilkakrotnie dzięki czemu poprawia koordynację i pamięć ruchową. Trening wspaniale spalający tkankę tłuszczową. Zajęcia dla wszystkich.

ABT – BRZUCH, UDA, POŚLADKI   – Zajęcia ukierunkowane na modelowanie i wzmacnianie dolnych partii ciała (Brzuch, Pośladki, Uda). Wzmocnienie tych partii mięśniowych jest warunkiem lepszej stabilizacji kręgosłupa, poprawia sylwetkę. Zajęcia dla wszystkich.

ZUMBA – Proste zajęcia w gorących rytmach latino z wykorzystaniem podstawowych kroków salsy, rumby, mambo i merange. Znakomicie rzeźbi brzuch, talię, pośladki i uda. Świetna zabawa!

STEP – Stepowanie na stopniu to doskonały trening kondycyjny dla każdego, który nie przeciąża żadnej partii mięśni, a wzmacnia je i rozwija koordynację ruchową. Dzięki niemu spalasz mnóstwo kalorii. Koszt energetyczny wydatkowany podczas zajęć ze stepu jest w przybliżeniu taki, jak przy bieganiu z szybkością około 11 km/h. Świetna zabawa.

PILATES – ZDROWY KRĘGOSŁUP  Połączenie klasycznych ćwiczeń Pilates z formami Flow Motion, Power Chi, elementami Asan Jogi i stretchingu. Trening mięśni głębokich, układu sercowo- naczyniowego, oddechowego, forma ćwiczeń dla duszy, ciała i umysłu. W lekcji wykorzystujemy nowoczesny sprzęt do ćwiczeń mięśni głębokich: IO Ball, Flow Tonic, Pilates Ring, Body Ball.

REHA FIT – zajęcia obejmujące elementy Pilates-u, Jogi, stretchingu, mobility, zapobieganie kontuzjom, wzmacnianie – jedym słowem profilaktyka i kompleksowe usprawnianie narządu ruchu – kręgosłupa, stawów i mięśni.

ATAK NA BRZUCH intensywny trening ukierunkowany na wyrzeźbienie mięśni brzucha oraz zredukowanie poziomu tkanki tłuszczowej. Jest to zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń, pozwalających na wyrzeźbienie wszystkich mięśni brzucha. Trening ten ma na celu nie tylko spalenie nadmiarów tkanki tłuszczowej, odkrycie mięśni i ich wzmocnienie ale również gwarantuje prostą postawę i stabilizację kręgosłupa.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI – trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania. To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. W treningu nie zabraknie ćwiczeń na mięśnie ud i brzucha.